Всі ми знаємо, що таке бренд і що за придбання брендової речі нам доведеться заплатити в рази більше. Але чи є така необхідність насправді чи це примха забезпечених людей? Давайте розберемося.
Звичайно не всі бренди дорогі. Простіше кажучи бренд бренду ворожнеча. Але в наші свідомості, це слово давно асоціюється з шаленими переплатами.
В першу чергу дорогий якісний бренд, це звичайно престижно і модно. Але так чи уже це необхідно? Це звичайно кожен вирішує для себе сам, залежно від товщини гаманця і бажання самоствердитися у власних очах і очах оточуючих людей.
Уявімо на секундочку, що ми опинилися на безлюдному острові і крім нас там нікого немає. Відповідно, нікому позаздрити і оцінити якість наших брендових речей, а ми не отримаємо емоції, що підвищують наше почуття власної значущості. Начебто, вже і не виникає бажання купувати дорогу модну річ – досить би було якісну, зручну і недорогу. А це вже не відомий бренд.
Також відомий факт, що багато заможних людей одягаються скромно і недорого. Для них це не самоціль. А ось багато, хто в дитинстві був позбавлений можливості мати все що хотів – розбагатівши намагаються «урвати у житті все».
Тобто бренд – це психологічний момент. Так само як в магазині ми в першу чергу помічаємо на полицях широко розрекламовані в ЗМІ товари.
Буває і так, накопичивши грошей, людина нарешті купить жадану дорогу фірмову річ, але будь-яка річ має властивість бруднитися не виводимими плямами, рватися, дряпатися, ламатися, губитися, та й вкрасти можуть врешті-решт. Як потім пережити це, тому хто недоїдав – недосипав, щоб мати довгоочікувану річ ?!
Ні для кого не секрет з чого складається ціна товару. Чим престижніше місце знаходження магазину, тим більше оренда приміщення і тим вище ціна на товар. Або в ресторані, ми платимо не тільки за їжу і напої, але і за атмосферу, шанобливе обслуговування, якість сервірування, посуду.
Так, що вам вирішувати як і за що платити. Але іноді не завадить розібратися в собі, що тобою рухає -комплекси і бажання підвищити почуття власної значущості або реальна необхідність.