Із історії моди: перші покази мод.
Історики, які займаються дослідженням історії моди, давно говорили про створення історії корсетів, суконь з криноліном, маленьких чорних суконь, каблуків і про багато іншого, але чи знайомі наші читачі з історією самих модних показів? Ця тема мало кому цікавf, але саме тому, що про неї мало хто знає. Насправді ж проблема в тому, що ця тема мало вивчена і просто не знайшлася ще така людина, яка донесла би до читача вірну думку та інформацію, приправивши це цікавою подачею. Але ми сьогодні постараємося відкрити завісу таємниці модних показів.
Історія модних показів починає своє відлік з 1943 року, в той час як відомий публіцист того часу Елеонора Ламберт організувала захід під назвою «Прес-Тиждень» з метою підняти інтерес громадськості до моди, а на самій моді дати поштовх до розвитку.
До Другої Світової Війни багато американських дизайнери надихалися модою Франції – витонченим стилем і безумовною елегантністю. А коли Франція була окупована німцями, одне з наступних розчарувань було те, що багато американських дизайнерів і редакторів, рівно як і імениті покупці не могли поїхати до столиці моди, Париж, для того, щоб побачити нові покази і шоу, і саме так Америка вимушено відмовилася від модного впливу Франції.
Отже, повернемося до «Прес-Тижня»: заповзятлива Елеонора Ламберт хотіла написати про роботу деяких американських дизайнерів, що звільнилися від кайданів повального впливу французів і стали використовувати в своїх роботах нові матеріали і навіть технології в створенні жіночого одягу, і план спрацював: редактори модних журналів звернули, нарешті свою увагу на місцевих кутюр’є і повністю переключилися на предмет їх роботи. Американський стиль, нарешті отримав своє визнання і відокремився від французького, ставши відомим як сучасний і інноваційний, а пізніше був визнаний навіть гуру дизайну – європейськими кутюр’є.
Але варто згадати, що і до «витівки» Ламберт покази мод мали місце бути. Наприклад, з 1903 року багато модних магазинів Нью-Йорка влаштовували власні шоу з метою залучити нових покупців, а в 1910 році великі універмаги також організовували власні покази мод, які залучали тисячі глядачок.