У моді початок двотисячних було продовженням дев’яностих. У той час був популярний досить неформальний одяг. Всі носили короткі футболки, шорти, сукні тощо. В основному така мода була у популярних людей, які прагнули «похвалитися» своєю фігурою.
Всі люди хотіли відрізнятися від інших. Тому існували найрізноманітніші комбінації одягу. Хтось міг надіти на себе багатошаровий одяг, а хтось навпаки, на оголене тіло натягнути жакет і джинси.
На початку двохтисячних мода була дуже нестабільна. Одна людина могла ходити в звичайному дешевому одязі з «секонд-хенда», а хтось міг купувати дорогі речі. Багатії поділялися на два типи: перший – купує дорогі «брендові» речі по черзі (футболка, толстовка, куртка), а другі – безладно натягувати на себе різну одежу, не звертаючи уваги на розміри і інше. Другий тип був дуже популярний в той час.
Самим характерним роком був 2007. На вулицях творилася вакханалія. Навколо одні неформальні люди, все вживають «блейзер» і, як би це дивно не звучало, деякі чоловіки або жінки були схожі на іншу стать.
У цьому році були популярні досить дивні переваги. Наприклад, поєднання рожевого і чорного кольору. У той час ніхто не замислювався про речі, схильних особливо статті. Деякі просто купували одяг не його розміру і різних кольорів.
Також було модно бути «готом» або «емо». Це не вважалося за секту, але виглядало зухвало. Були досить часті випадки, коли інші люди били їх за схильність до цього.
Засновниками «брендових» зарубіжних речей були і є фарцовщики і спекулянти. Як вони на цьому заробляють? Вони викуповують партіями різнитй зарубіжну одяг і перепродують його з дуже високим цінником. Такою ж схемою користуються і інші магазини одягу.
Засновниками моди є знаменитості. Виступивши на сцені в будь-якої «ноунейм» одязі, інші це підхоплюють і утворюють новий пік моди. Нехай навіть, наприклад, в порваному одязі. Решта навіть це перетворює на популярне.
У нинішній час мода стала більш стабільною. Зараз вона з’являється з соціальних мереж, переважно спочатку у популярних людей, а потім у інших. Зараз дуже розвинулася своєрідна «хвороба», пов’язана з одягом. Багато компаній завищують ціну на порожньому місці. Прикладом служить The North Face. Здавалося б, нічим не примітний одяг, але подивившись на ціну ви будете приголомшені.