З одного боку, криза останнього часу негативно позначилася на нашому житті, з іншого – вона дала можливість для появи чогось нового. Дизайнери очистилися від того, що було негарним, сірим і непоказним.
Дуже багато людей стали займатися дизайном, не розуміючи, чим вони займаються, і в цій творчості відкрили саме справжнє в дизайні. Напевно це позитивна сторона. Криза, так чи інакше, пройде, а дизайнери залишаться. Якщо брати конкретні приклади, то можемо побачити з якими труднощами італійський виробник або дизайнер може зіткнутися на интерьерному ринку України? Говорячи про Італію та Україні, ми маємо справу з двома різними культурами. Хоча останнім часом відбуваються значні зміни: молодь частіше відвідує інші країни, таким чином, створюється міжнародна культура.Украіна сьогодні – це не Україна 70-х років минулого століття. Сьогодні, це відкрита країна, тому не викликає труднощів створити колекцію одягу для України та інших країн пострадянського простору. Це як в моді: Prada, Gucci, Dolce & Gabbana – всі ці бренди подобаються і італійцям, і російським, і американцям. Так, що дизайн сьогодні дуже пов’язаний з модою, він може сподобатися в Італії, Україні, Америці, Китаї.
Дійсно красиві жіночі речі продадуться всюди, тому завдання дизайнера – зробити так, щоб їх предмети закохували в себе споживача, тому що вони містять їх душу і наші мрії. Без любові нічого не робиться. Коли мова йде про стосунки чоловіка і жінки, все буває, але є речі, які подобаються, а є, які не подобаються. Тому тут все просто. Які життєві цінності представляє дизайн настільки він і популярний. Якщо говорити взагалі про цінності, то краще не змінювати своїм традиціям протягом усього життя. Звичайно, вони еволюціонували, ці цінності, удосконалювалися – в житті завжди є можливість досягти чогось вищого, більш яскравого. Але краще намагатися залишатися послідовним. І до того ж зрілість завжди допомагає зростанню – для цього потрібно не витати в хмарах, а стояти міцно на землі. Але в мріях треба підноситися дуже високо. Ноги повинні стояти на землі, а голова повинна бути десь дуже, дуже далеко в космосі. У будь-якому місці і в будь-якій професії простежуються свої цінності і скрижалі. Перш за все, важливо бути послідовним у професійній діяльності, мати повагу до своєї справи, до роботи, повагу до себе самого, проводити обмін точками зору, обмін думками з колегами, з тими, з ким він їздить «світу» культури, моди і дизайну. Тоді і тільки тоді на виставках буде зростання. Потрібно весь час намагатися ставати краще. Ніхто не народжується досконалим, досконалий тільки господь. Ми – люди, ми помиляємося, але дуже важливо бути послідовним і не міняти напрям свого руху.
Потрібно намагатися йти своїм шляхом, не відволікатися наліво, направо, рухатися туди, куди тягне дизайнерський інстинкт. Треба віддавати собі звіт, що відбувається зміна епох, багато речей змінюються, треба постійно йти вперед і при цьому залишатися вірним самому собі. У дизайні немає статі, в дизайні є тільки якість. Розкіш зараз, це стиль і елегантність, досягнення високого класу і впізнаваності. Наприклад, колекції меблів для Bentley і Trussardi – в них відчуваються і елегантність, і клас, і культура. Їх видно відразу. Загалом, потрібно розвивати своє і тоді все піде.