Британська влада розкритикували і заборонили рекламу Gucci за використання «виснажених» фотомоделей. Модні будинки, проте, вперто опираються спробам змусити їх рекламувати і шити на жінок з нормальними пропорціями. А ці самі жінки з нормальними пропорціями залишаються крайніми і намагаються самі про себе подбати.
Британське агентство зі стандартів у рекламі (ASA) звинуватило Gucci в безвідповідальності по відношенню до підростаючої аудиторії – мовляв, в рекламі знімалася надзвичайно худа модель, що могло дати поганий приклад молодим дівчатам, закомплексовать їх відносно своєї ваги. І це – вже далеко не перший скандал подібного роду.
Відомо, що модельєри віддають перевагу дуже струнким моделям тому, що на них добре видно одяг, а не підкреслені форми самої дівчини. Крім того, традиційно молодь – найактивніша категорія клієнтів модних будинків.
До речі, про нормальні розміри: 65% американок купують і носять одяг для повних, того самого, з якого і починається Plus-size!
Крім того, виробникам жіночого одягу просто-напросто фінансово накладно вводити особливі технології крою та шиття, покликані задовольнити попит щодо невеликої частки їх покупців. Все-таки серед модниць дам plus-size ще замало – мода для повних тільки приживається, хоч і розвивається досить стрімко. Витрата матеріалів на подібні моделі також об’єктивно вища, і розкуповуються вони куди повільніше – стандартні розміри не завжди підходять дамам в тілі, тут часто потрібен навіть не мало серійний, а індивідуальний крій.
Ну і такий ось неприємний психологічний фактор з рахунків скидати не варто: не так давно компанія Abercrombie попалася на тому, що навмисне не виробляла останні новинки моди для повних – щоб не упускати статус колекції в очах молодших і традиційних покупців, які могли б косо на це подивитися!
Влада, зрозуміло, всіляко намагається цьому перешкоджати, але ситуація поки, що змінюється вкрай повільно. Виходить замкнуте коло, де без роботи залишаються самі жінки, які можуть похвалитися пишними формами і при цьому хочуть виглядати модно. Втім, вони не сумують, а навпаки, активно намагаються змінити ситуацію – наприклад, організовуючи модні заходи і навіть створюючи свої власні модельні агентства для моделей plus-size, а також пропагуючи, так званий боді-позитив, позитивне прийняття свого тіла. Це, очевидно, має дію: показово, що навіть творці Барбі, самої стереотипної «тріски», переглянули пропорції ляльки і вжили заходів, щоб прищепити дівчаткам любов до свого власного тіла.
Для тих же, хто відвідав наш сайт від виробника не складно буде підібрати і купити жіночий одяг, останні новинки чекають Вас в нашому каталозі жіночого одягу. Одяг для повних, як і худих – це норма в нормальному світі і не варто себе накручувати, що нічого надіти, інтернет магазин одягу пропонує купити стильний одяг, високої якості і недорого.