Жіночий одяг як візуальна самопрезентація. Кольорова гама.

млда 2016Жіночий одяг як візуальна самопрезентація. Кольорова гама

Що може повідати іншим одяг, який ми носимо? Яке послання ми несвідомо чи цілком свідомо транслюємо з допомогою свого зовнішнього вигляду? Як донести потрібну нам інформацію до інших? Це і багато іншого в сьогоднішній статті.

Одяг більш ніж красномовно оповідає про наш характер. Колірна гамма, дизайн, силует, стиль – все це особливі маркери. По суті, одяг – зовнішнє вираження внутрішнього світу людей. Наприклад, любов до геометрії в образі видасть в вас людину, яка тяжіє до впорядкованості і чіткості у всьому. Про м’який урівноважений характер розкажуть плавні лінії одягу, драпірування, багатошаровість, деяка розмитість силуету.

Однак ніщо не розповість про наш характер іншим так докладно, як колір. У психології йому невипадково приділяється особлива увага. Історія символіки кольору сягає своїм корінням у глибоку давнину, що недвозначно натякає на його значимість в масовій свідомості. Існує навіть так звана кольоротерапія, за допомогою якої можна довільно міняти як свій власний настрій, так і настрій оточуючих. Певний відтінок, певна колірна комбінація і – вуаля! – Ви викликаєте певний емоційний відгук. Цим, наприклад, успішно користуються маркетологи і рекламісти.

Отже, що ж повідають ваші колірні переваги в одязі? Як вони вас презентують?
Любительки пастелі демонструють світові свою чуттєвість, умиротворення і відкритість. Такі люди часто неконфліктні і приємні в спілкуванні.

Жінки, чий гардероб рясніє яскравими кольорами, сприймаються як енергійні, емоційні і розкуті особи. Більш за все, це відноситься до тих, хто віддає перевагу червоному. Такі жінки особливо сприйнятливі до колірного впливу, тому при бажанні можна регулювати свій настрій за допомогою кольору.

Любительки глибоких темних відтінків транслюють впевненість і твердість характеру. Безлад в думках і почуттях – це не про них. Однак якщо в образі присутні яскраві деталі, це говорить про те, що дама все-таки дозволяє собі деякі вільності.

Окремої уваги заслуговують кольору антагоністи – чорний і білий. Чорний колір частіше інших вибирають природжені лідери. Це колір сильних особистостей, однак схильних в деякій мірі замикатися в собі і дистанціюватися від інших. Ніякого протиріччя тут немає. Нечасто зустрінеш лідера, який спілкується зі своєю командою як нерозлучні друзі, зазвичай дистанція відчувається дуже гостро.

Що ж стосується білого, особливо в тих випадках, коли він абсолютний домінант в гардеробі, то тут ми маємо справу з людиною піднесеною і кілька відчуженою. «Мирське» таких людей рідко хвилює всерйоз. Це залізобетонні ідеалісти і пацифісти.

Підведемо підсумок. Колірні переваги в одязі – наше послання світу. Мовою кольору ми розповідаємо про себе іншим, причому часто зовсім несвідомо. Інші в свою чергу неусвідомлюючи цю інформацію зчитують. Таке невербальне спілкування відбувається на несвідомому рівні. Однак ми можемо контролювати хід цієї «бесіди», якщо будемо знати, як саме люди сприймають ті або інші кольори.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.