Модна вулична одяг як спосіб самовираження.

курткиВуличний одяг як спосіб самовираження.

Вуличний одяг був розроблений на основі елементів хіп-хопу і сучасної моди. Вуличний одяг заснований на зручних, вільних речах, таких як штани, толстовки, сорочки.

Вуличний одяг дуже важко визначити навіть тим, хто його носить. Чому? Тому що, як випливає з назви, вуличний одяг в значній мірі є модним рухом знизу вгору, на який впливає те, що відбувається зараз «на вулицях» і, отже, постійно розвивається. Однак можна виділити кілька загальних принципів вуличного одягу. Перш за все, він фокусується на повсякденних, зручних речах, таких як вільні штани, футболки, бейсболки і толстовки. На нього також впливають стилі хіп-хопу і скейтбордингу, а також ностальгія за 1980-ми роками, і для нього часто характерні сміливі кольори, графіка і ретро-дизайн, а також логотипи.

Багато ентузіасти вуличного одягу стверджують, що рух з’явився в кінці 20-го століття як реакція на одяг масового виробництва. Хоча натхнення прийшло від існуючої моди хіп-хоп і скейтбордингу, раннє рух вуличного одягу дав учасникам можливість висловити свою індивідуальність, додавши легкі, химерні або авангардні елементи до стилів, які йому передували. Створюючи власну зовнішність, прихильники вуличного одягу вирішили, створили альтернативу масові моді. Звичайно, в той час такі продукти не вважалися розкішними і навіть не здавалися вигідними інвестиціями будь-якого бренду. Саме тому молоді люди почали створювати власний стиль, створюючи різні комбінації спортивних товарів, які вони купували. Іноді вони навіть самі виробляли продукти.

Форма вуличного одягу – це дизайн, який поєднує в собі високий і низький стиль, формальний і динамічний. Його виробники підкреслюють, що він приємний і універсальний. Ви можете легко підібрати його для тренажерного залу, торгового центру і навіть роботи. Вуличний одяг, який, мабуть, сприймається як дешева продукція, перетворився в дорогий стиль, він більше не просто підкреслює корисність одягу. Навіть найкращі бренди одягу створюють колекції вуличного одягу, використовуючи розкішні текстури, щоб зробити дизайн свого вуличного одягу ще більш особливим. Текстури, такі як шовкова органза, промитий блискучий шовк, волова шкіра, неопрен і креп, використовувалися для створення «екстравагантного вуличного одягу».

Зазвичай вулична мода сприймається як рух людей, які не мають строгих правил і завжди змінюються. Однак це не обов’язково означає доступний одяг. Одним з основних елементів вуличного одягу є лімітоване або колекційне видання, наприклад, кросівок з невеликих партій великих виробників спортивного одягу. Купівля і носіння таких важкодоступних речей допомагає ентузіастам одягу проявляти індивідуальність і уникати бути схожими до народних мас.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.